Hbsanneoluyo Kızlar dün göbeğim gayet yukardaydı ama bugün aşağı doğru sallanıyor daha rahat nefes alıyorum bide bebeğin hareketlerini pek hissetmiyorum normalde çok hareketliydi Kandır nişandır başka Bi durumda yok hafif adet sancısı var kasığımda
aysecakir Hbsanneoluyo ben de öyleyim canım hissediyorum ama eskisi gibi şiddetli değil ve karnım benim de bayadır aşağıda. Sabahları belim ve kasıklarım ağrıuor yalancı sancı diyorum çünkü dinlendikten sonra geçiyor. Sizin kaçıncı hafta ?
aysecakir Hbsanneoluyo ben de 37+5 canım 😊 bir haftadır ağır grip olmuştum daha bugğn ilk defa 1 sat yürüyüş yaptım, perşembe günü de kontrolümüz var bakalım inşallah açıklık vardır 😅
Hbsanneoluyo aysecakir inşlh cnm ben hala atlatamadım gribi Çok kötü öksürüyorum😭 Bende yarın çıkıcam yürüyüşe
ysn_mnvvr aysecakir Bebekler anne grip olunca daha az hareket ediyorlarmış benim doktorum öyle demişti 😊
aysecakir Hbsanneoluyo başla vankm bence de geçmiş olsun ben de tam atlatabilmiş değilim ama vicdanen de kötü oluyorum yürüyüş yapmadığım için. Ağzını falan kapatırsın bir şey olmaz inşallah 🙏🏻
aysecakir ysn_mnvvr benim hemen hemen geçti gibi ama şunu biliyorum ki bebeğimin bir günü bir gününü tutmuyor 😁 dün mesela çok hareketliydi, bugün de düne göre biraz daha sakin mesela 😊
Hbsanneoluyo ysn_mnvvr yok cnm ben iki üç gün boyunca istiğfar ettim sadece çorba içtim zar zor oda ama bebeğim kıpır kıpırdı çok şükür 😅 Sadece kilo almamıştı