zeynephkn07 Kızlar sırf 12 den sonra gün atlayıp bebişle ve kendimizle alakalı ne yazacak acaba diye merak edip 00.00’ı bekleyen bir ben miyim 🤭😂
Ecem_P zeynephkn07 ayyy ben ilk zamanlarda haftalık değişiyor sanıyordum sonra bi baktım günlük değişiyormuş her gün 00.00 da okuyorum eşime de okuyorum aaa bak artık şöyleymiş böyleymiş diye😂
yazbebisi_ zeynephkn07 her gece uyumadan önce okuyorum en sevdiğim şey bir de cumaları haftam artıyor en heyecanlısı o 💙
Bezelye1 zeynephkn07 evet çok şükür sabırsızlıkla bekliyoruz son 48 yazıyor ama sezeryan istediğim için daha erken olacak gibi
Bezelye1 zeynephkn07 öyle diyorlar ama özel hastanelerde bunu engelleyemezler ki bizim bedenimiz bizim kararımız el atmaları gereken onca konu varken bizim doğum şeklimizi belirlemek aklı olup fikri olmayan insanlara kalmış ne yazık.