Kartanesi-24 Merhaba ecopirin 100 Mg kullanan var mı aramızda kaçıncı haftaya kadar kullandınız coraspin ile aynı mı ikisi acaba
byz12nur Kartanesi-24 5. haftadan 17. haftaya kadar ecopirin 100 mg kullandım 17 de 150 mg geçirdi doktorum şuan 23. haftadayım
Asyasel1720 Kartanesi-24 coraspin kullanıyorum 21+5 günlük hamileyim 32ci haftaya kadar kullanıcam bende
asafmom-22 Kartanesi-24 Evet ikiz gebelik olduğu için doğuma kadar kullanacakmışım 16. Haftada başladım 32. Haftadan sonra duruma göre iğneye geçebiliriz belki demişti doktor