“Sabreden Anneye Cennet Var”
Ey Rabbim…
Sen bilirsin benim yüreğimdeki boşluğu.
Adını koyamadığım ama hep hissettiğim bir özlemi…
Gözümde yaş, elimde dua, kalbimde sabırla geldim sana.
Evlatlarımı sen verdin, sen aldın.
Ben onları kucağıma alamadım belki,
Ama inanıyorum ki, senin rahmetin onları sarıyor.
Benim kaybım, onların kazancı oldu…
Çünkü onlar günahsız gittiler,
Cennet kuşları oldular.
Rabbim…
Ben razıyım, yeter ki sen de benden razı ol.
Bu yürek sızısını sevaba çevir,
Bu gözyaşını rahmete döndür.
Bir gün kavuşacaksak,
Orası Cennet olsun.
Ve ben onları orada ilk kez kucağıma alayım… 🤲🤲