Sultis Gmzkznciii benim bu perşembe sezeryan günüm gebelik şekerim olduğu için erken alacak. ..inşallah sorunsuz geçer
Bebik61_ i_yildiz Ben şu an başka hastanede takip yapıyorum ama doğum için bu doktoru önerdiler gitmeyi düşünüyorum
yenibaslangic_ Gmzkznciii herkesin eline göre ağrı eşiği değişiyor muş alev hocanın eli nasıldı sizce sonrasında ağrı çektiniz mi çok benim de ikinci olacak ve çok korkuyorum devlet hastanesi diye anlatılanlardan dolayı