Emiisko dişçiye git, baksınlar kanallık ise asla geçmez o ağrı, bende 15-20 haftalar arası yaşadım. Konsültasyon istediler kadın doğumdan adrenalinsiz anestezi ile işlem yapıp kanal yaptılar içini temizlediler röntgen çekmemek için geçici dolguyla kapattılar, doğumdan sonra gidip tedavimi bitirilen hatta üstüne aynı dişim tekrar ağrıdı özele gittim bu sefer. O da aynı işlemi tekrarladı açıp içini temizledi tekrar geçici dolgu koydu 29 haftayken. 31+3 olduk inşallah doğuma kadar bi dişim de kanallık ama idare ediyor beni . Doğumdan sonra yapacaklar