Tuba5555 hamile olduğum sistemlere düşer düşmez aradılar. Sağlık ocağına davet ettiler. Olmam gerek aşı ve tetkikleri hatırlatıyorlar. En son 18. Haftalıkken aradılar tetanoz aşınızı yapalım kan ve idrar testinize bakalım dediler. Bizimkiler çok ilgililer. Orada bir hemşirem var sürekli o ilgileniyor. Çoğu sağlık ocağı ilgilenmiyor o zamanda bunları takip etmek size düşüyor maalesef. 😑