Merve-06 Merhaba kızlar sizin cevabınıza ihtiyacım var şuan 8+3 haftalık hamileyim. Öğlen kendimi zorlamadan dinlenerek perde taktım.Sonra yarım saat içinde hafiften kasık agrısı yaşadım regli agrısı gibi.Tuvalete gittikçe kontrol ettim hep kanamam olmadı.Akşama doğru tekrar bir sancı girdi normal mi sizce yarın kontrole gitcem.Düşük yapmış sayılırmıyım yada bebeğin eşi kopmuş olabilirmi sürekli aklımda bu soru lütfen yaşayan varsa yardımcı olur mu?
cerengeredeli Merve-06 kendinizi korkutmayin, kanamaniz yoksa bir şey yoktur bence. Bende daha çok çok küçükken yeni yerleşirken ağır bir TV ünitesi kaldirmistim bir şey olmadı çok şükür. Gebelikte kanama varsa riskli olur. Yarına kadar içinizi ferah tutun
Mrvsmt2502 Merve-06 regl ağrısı gibi ağrılar gebeliğin çığu döneminde görülebiliyor, kanamanız olmamış düşük yapmadınız yani.? Ayrıca düşük riskiniz yoksa perde takmak gibi bi şey zarar vermez
sadbut Merve-06 canım hic sakın canını sıkma asla bişey olmaz ben bi gun uyurken o haftalarda ters bi hareket ettim resmen icimden bi damar koptu dedim tümm gün agrım oldu doktorum kızmıstı bi hareketle bişey mi olur diye ayrıca bi kerede unutup essek ölüsü gibi baza kaldırmıstım demistim ki tmm gitti bebek artık 😂 allahtan bişey olmadı korkma sakın hamilelik bi hastalık değil normal hayatıma devam edebilirsin 16. Haftaya kadar dikkatli olmanda fayda var ama hep yapmadıktan sonra bi problem olmaz bence ben calsııyorum asla iş yerinde oturmadim günde 8 saat her isimi yapmaya devam ettim bol hareket ettm cok sukur hic sıkıntı yasamadim bebek 7 kat içeride korunuyor zaten onemli olan senin hislerin strese girme hiç bişeu olmaz💕🥰🌸
Maiyaig Merve-06 doktorlar uzanmanın bebeğe bi zararı yok diyor ben ilk haftalarımda ev taşıdım perde de astım çokta uzandım ilk haftalarda kasık ağrıları normal dinlenirseniz geçer inşallah, he birde kanamanız yoksa düşük olmuş olmaz zati
Seydanursark Bebek rahim de büyüdükçe de regle ağrısı gibi oluyor korkma yarın güzel haberler alacaksındır eminim
Merve-06 Ayyyy inşallah kızlar ben biraz pimpirikliyim aslında 2.hamileliğim ama yinede korkuyor insan.
Merve-06 sadbut ayyyy çok teşekürederim mesajarınızı okudukça içim biraz daha rahatladı akşamı zor ettim sürekli acaba diye diye ağrımda hala sürünce korktum bian.🙏🏻
Merve-06 Genelde hep uzanma ,sünme,zıplama, ağır kaldırma derler bende hep korku kaldı o da.Allahın izniyle inşallah bir şey yoktur.
sadbut Merve-06 banada oyle dediler onemli olan burada kendini zorlamak normalde eger ki egilip kalkan biri değilsen vucudun alısık değilse sıkıntı yaratır ama normal hayatında spor yapıyorsan vucudun buna alısıksa hamileliktede yapabilirsin önemli olan burda mantıken vücudun alısık olmayan bi sekilde zorlamak gibi , ben cok dikkat etmedim ağır kaldırmadım ama egilip kalktım cok kasmadim yeri geldi koştum egildim uzandımda abartmamak şartı ile cok sukur bi sıkıntı olmadı
sadbut Merve-06 sakın korkma canım hic bişeu olmaz doktoruma sormustum bende cok kızmıstı hastalık mı bu hareket etmekten neden gitsin diye azarlamıştı🌸💕
Merve-06 sadbut ilk hamileliğimde düşük riskim vardı ilk 3 ay yattım resmen ve bu hamileliğimde de korkuyorum daha çok küçük aktif bir spor hayatım yok aslında evi bile eşim süpürüyor 😂 sonrasında ağrı olunca bir an korktum bu ara fena duygusalım onunda etkisi var tabi kaybetme korkusu flan
Merve-06 Maiyaig ağrı var sadece kanamam yok çok şükür hamileliğimi öğrendiğimden berri regli agrısı gibi ağrı oluyor
Merve-06 Allah razı olsun sizden kızlar sağolun gerçekten birbirimizi tanımasak bile yardımcı oldunuz tabi yarın daha net içim rahat olucak her şey gönlünüzce olsun sağolun 🙏🏻☺️
Maiyaig Merve-06 o çok normal canım benimde kasıklarım ilk haftalar çok ağrıdı sonra bi ara durdu şuan 17. Haftamdayım ve bıgün yine bi tık fazla yine rahim büyüyor bebek büyüyor doğal yani
YavruKurtveAnnesi Merve-06 regl ağrısı gibi ağrılar gebeliğin ilk zamanları oluyor. İçini ferah tut, korkutma kendini🌸
mlkkk Merve-06 her hangi bi riskin yoksa bişey olmamıştır millet her türlü sporu yapıyor hamileyken bişey olmuyor kanama olmadıysa gebeliğin her döneminde kaşık ağrısı karın ağrısı görülür ve normaldir