nurssmom geçmiş olsun devlet memuru değilseniz sistem üzerinden ilgili doktorlara onay gidiyor onlar onay verince heyet raporunuz iş yerinize sistem üzerinden gönderiliyor yine sizinde elinize bir kopyasını verirler. 6 aya kadar iş goremezlik raporu aliniyor 6 aydan sonrası malulene girdiği için is yerinizin sizi ⅗ gün calisir göstermesi halinde yeniden rapor alabiliyorsunuz