Embey hayırlı olsun cnm sagsalımmsaglıkla kucagımıza alalım ınsalalh bebıslerımızı bende mustela dıye biliyorum en ıyısı bebek bezınde sleepy denıcem nasışse kıyafetlerı ben hazı ettım benjmde kız nasıpse ınsallah hastane cısısı aldım ıkı tane ayrı yetten zıbın aldım bes altı tane alt pıjama aldım bıkac takım aldım corap havlu sapka felan bayahı uv aylık kıyafetını hazır ettım vok zevklı bır alısverıs oluyor buarad