Merhabalar 25 haftalık gebeyim ilk gebeliğim bi kaç gün önce devlette perinetolojiye gittim açıkçası pek ilgilenmediler soru sorduğumda e nabızda görünücektir hepsi dediler e nabızda görüntülere baktığımda nb7.90mm çıktı açıkçası biraz korktum normal mi sizce doktor hiç bir şey söylemediği için sizlere danışmak istedim tabiki doktora da danışıcam ama içim içimi yiyor lütfen bilgisi olan varsa yardımcı olursa çok sevinirim