Merhabalar, benim geçen yıl 4 mm böbrek taşım vardı, inanılmaz bir sancı ile hastaneye kaldirildim oyle öğrendim hatta hastanede doğum sancıyla aynı diyenler de oldu. Sonrasında düşünemedim en son 5 mm idi. Şimdiye kadar da hiç bir ağrı vs bişey hissetmedim şuan 17 haftalim hamileyim.
Böbrek taşı varken hamile kalan var mı ? Süreçte sizlere olumsuz bir etkisi oldu mu yada nasıl bir süreç ilerlettiniz ?