alavara tahmini dogum 17 haziran canım ben 15 tane ip askılı kısa kollu zıbın aldım bi kısmını yenidoğn bi kısmı 1-3 ay bi kısmı 3-6 15 tane ayrı yeten 6-9 9-12 ay aldım yaz olacagı icin kucuk tayt ve alt pijama aldım birde takımlar var bi kaç tane zaten zıbın giydirip altına direkt pijama cekersin dediler kıs olsa bile sıfır kollu zıbının üstüne uzun kollu onu bağlanan zıbın üstlerinden alabilirsin ayaklı sadece fotograf cekerim diye 3 tane sekilli oyuncaklı aldım onun haricinde hiç ayaklı almadım boyu uzun olabilir yada cabuk uzayabilir ayrıca sıkarsa gelisime engel olabilir dediler, tulum olarak almadim hic takım olarak aldım alıcaksanda bence ayaksız al cunku arkadasımın bebegi 1 bucuk aylık olmasına ragmen 3-6 aylıkları giyiyormuş simdiden cocugun kilosunu boyunuda bilmiyoruz tam