Benim de bu haftalarda başlamıştı aşırı endişeli ve kaygılı olduğum için direnmeye çalıştım hep. Dişçi bi rapor yazıyor yapılacak işlemler adına bunu kontrolünüzü sağlayan kadın doğum doktorunun imzalı onayını istiyor. İki üç doktor onaylamasına rağmen ben hep geri durdum bebeğime bir şey olursa diye ama şu an boşuna çekmişim diyorum. 32 haftada aynı anda hem diş çekimi hem kanal tedavisi yapıldı ve şu an rahatım elhamdülillah. Ama önemli olan doktorunuzun buna onay vermesi mutlaka doktorunuzla iletişimde olun. Bu arada bu işlemlerin 2 trımester dönemde yapılması daha uygun benim gibi üçe girmeyi de beklemeyin. En önemlisi dediğim gibi doktorunuzun onayı