23 haftalık hamileyim. Eşim mecburi olarak şehir dışına gidiyor 2 hafta kadar olmayacak ve 20 saatlik yolu tek başına gidecek arabayla kaç gündür bunun stresini yaşıyorum yolda bişey olursa vs diye. Akşam yola çıktı o giderken çok ağladım stres yaptım karnım çok sertleşti ağrımaya başladı. Kasıldı fena halde ben belki ağlayıp kendimi sıktığım için kas ağrısı gibi olabilir diye kendimi telkin ediyorum ama kötü bişey olabilir mi? Kasığa falan baskı gibi ağrı olmaya başladı çünkü. Şimdi bir ılık duş aldım biraz hafifledi sanki ağrılar ama yine de endişeliyim