burcuyilmazzz38 Kızlar geceler asla sütyenle yatamam gündüzde asla sütyensiz duramam 😂 Deprem sonrası bir süre cıkarmadan yattm o ayrı da 🥲 Tek böle yapan ben miyim merak ettim hele suan 37 haftalık hamileyim bazen alt iç çamasırımı bile çıkarıyorum yatarken 🤦🏻♀️
nurunuzgeldi burcuyilmazzz38 hamilelikten bağımsız evlendiğimden beri evde sütyen takmıyorum baba evinde mevbur takıyırdum utandığım için artık o kadaar alıştım ki bu rahatlığa memelere özgürlük nolur ya
defnevedoruk burcuyilmazzz38 valla kafam kadar oldukları için 7/24 çıkarmıyorum🥲 bir gün estetik olayım minnacık olsunlar ve özgürce dursunlar inşallah skskslls
burcuyilmazzz38 monica50 ya gece neysede gündüz sütyensiz duramıyorum kapı filan calıyo açamıyorum snra 😂
monica50 burcuyilmazzz38 kışın sweatshirtle falan zaten belli olmuyor hiç giymiyorum, yazın da kapı falan açıyoruz bakkala markete iniyoruz diye yarım atlet tarzı şeyler giyiyorum sütyenden nefret 😅
burcuyilmazzz38 nurunuzgeldi hahah aynen öyle valla hele suan kilo aldım askıları kesiyor omuzlarımı bazen
Ayse0434 nurunuzgeldi ahahaha bende ya doğumdan sonra emzirme südyenlerini nasıl takcaz alışması zor olacak 😁😁
gezentianne defnevedoruk valla kafam kadar oldukları için 7/24 çıkarmıyorum🥲 Ben de.. Sütyen sanki bi toparlıyor rahat ettiriyor
Anonymouse Evdeyken assla takmam, kışın markete ya da montumu çıkarmayacağım bir yere gidiyorsam da giymem 😅
Yaswinn Hamile kalmadan önce evde ben de takmazdım ama hamileliğimi öğrendiğimden beri dahat sütyenler takıyorum sarkacak diye korkumdan😄
sadbut burcuyilmazzz38 ben en azından sarkmasını önlesin diye suwenden lastik gibi harika rahat bi model aldım yok gibi hem tam olmasada tutuyor hemde cok rahat calısan kızlar emziren annelerede sattıklarını söylemislerdi hemen yukarı kolayca kaldırıyosun düşünğyseniz modelini bulabilirim emzirme sütyenine gerek bile yok demişlerdi canım icindeki süngerde cıkıyor🥰🌸
AybenYB Kış vakti asla takmam nerde olursam olayım zaten kıyafetler kalın, yazın da evde asla takmam misafir bilmem ne yoksa, çok sıkıyor konu çok tabu olmasa bütün sütyenlerimi atıcam hiç takmıcam 😂
Ozlemerikci543450 Hiçbir yerde alt üst çıkarıp durmuyorum evlilikle baba eviyle koca eviyle alakası yok kendim sevmiyorum göğüslerim gayet normal boyutta ama şuan ikizlere hamileyim ama ilerleyen aylarda da doğumda yapsam süryensiz göğüs beni rahatsız ediyor durabilen bence yatarken gayet iyi çıkarmak ama kendi adıma sevmediğim için hep kullanıyorum 😇
cerengeredeli burcuyilmazzz38 of ben evde tüm gün sütyensizim, misafir falan geldiğinde giyiyorum tabi ama gidince hemen çıkartıyorum. Keşke ciciklere özgürlük olsa 😂😂