Beybyi makata kadar mı yırtıldı. Ayy çok geçmiş olsun ☹️ bende makatta yoktu ama önde çok vardı, içten dıştan. 1 aya yakın dik oturamadım eğimli oturuyordum ya da iki yastık koyup ortasına gelecek şekilde oturuyordum. Ama şişlik kızarıklık olursa gel demişti doktor. Enfeksiyon kapma riskine karşı. Eğer şüpheniz varsa bi muayene olun antibiyotikli krem veriyor doktor çabuk iyileşiyor