Ben 13-14.haftaya kadar multivitamin, şuanda da sadece demir, magnezyum ve d3 kullanıyorum. Ferrozinc isimli bir demir hapı kullanıyordum aşırı mide bulantısı yapıyor diye değiştirdik, Vegaferon flakon verdi hiç midemi bulandırmıyor tadı da güzel. Bunları doğuma kadar kullanacaksın dedi şuan 24 hafta olacağız