Kızlar herkese selam
Çatlamanın 9. Günü karın ağrım çoktu bikaç kez reglim mi geldi diye kontrol ettim(Döngülerim çok düzenli olmasına rağmen şüpheye düştüm ).
10.günü ise ağrı yok kesildi. Benım de ümidim burda kırıldı açıkçası hiç ağrı hissi yok çünkü
Göğüste sızlama falan hiç olmadı
Akıntı yoğunluğu yok
Bat 24 nisan. Test için beklicem
Bunları yaşayıp gebelik haberi alan var mı