babymom99 Bugün öğlen 1 gibi pik gördüm akşam değerlendirdik ama şimdi galiba çatladı. Öğlenden akşama çatlama olur mu? Anlamadım ben bu işi testlerime bakar mısınız hepsi aynı gün ve yanında saatleri yazıyor
Cicekbahcesi12 babymom99 canim dun testi saat kac gibi yapmistin? Belki dun aksam yumurtladin bugun aksam da catladin yumurtlama 24 saat suruyor kimisinde yani dun aksam yumurtlamissindir ama sabah gormussundur aksam 8e de catlamissindir
adatuna babymom99 çatlama olduğunda iyice silik oluyor bir de günde 1 kere yapın bence kafa karışıklığı olabiliyor böyle
yesildeniz_ babymom99 benimde böyle oluyordu. Sabah pik olup akşam çatlardı ya da akşam pik olup sabaha çatlardı. Multivitamin kullanmaya başladım şimdi iki gün sürüyor yumurtlama
babymom99 adatuna merak ettim kopkoyu pik olcak mı diye ondan yaptım ama silik çıkıyor yumurtladım mı ki
Cicekbahcesi12 babymom99 bu kadar kisa da surebilir belki bilmiyorum canim ilk defa duyuyorum boyle sey sen yine de degerlendir tabi kacirma catlamis gorunuyor
Aras_evinn21 Mrb benimde öyle oldu öğlen pik akşam çatlama olmuştu sabah tekrar yapınca gerçekten çatlama olmuştu silikleşti testlerim