Mryalmal yatar pozisyonu iyiyse boyuna herhangi bi zararı olmaz ama manuel ana kucağını yenidoğana kullanmak bence gereksiz zaten oynayamıyor uyuyor düz bi zemine koltuğa babyneste beşiğe filan yatsa daha iyi,elektrikli ana kucağı ama bebeği oyalar eğer durmayan bi bebekse yenidoğanda da iş görür