Arkadaşlar hamileliğimin 25 +0 başından beri kaşıntı akıntı yaşıyorum bi geçiyor bi uzun sürüyor krem ve fitil kullandım idrar yolu enfeksiyonu dedi doktorum onun için de suyla karıştırıp toz içtim yatmadan önce ama hala aynı geçmedi krem veya başka onerebileceginiz bişey varsa lütfen yazın