Zeynep_Sedat Merhaba kızlar. Nasılsınjz neler var neler yok. Bende iki gündür belim kasılıyor hayırlısı. Bacağım çok sızlıyor halim yok 😃 ama az kaldı diyorum..
Angel23 Zeynep_Sedat valla haksızlık uyku hali iki adım yürüyorum nefes nefese kalıyorum ikinci gebeliğim ilki böyle değildi yaa😂
Deleted33000 Zeynep_Sedat 29+3 üm bende de o çabuk yorulma sırt ve bel ağrıları var doğuma az kaldıkça strese giriyorum bu üçüncü çocuk olacak diğerlerinde bu kadar çabuk agirlasmamistim bunda birazda suyum fazla tıkanıp kalıyorum
Pinnar7 Sertleşme ve kasılmam var 32 de doktora gideceğim bakalım artık bir şeyler densin doğum planlansın istiyorum ama daha var..
Zeynep_Sedat Pinnar7 bende haftaya gideceğim 32 oluyor bakalım ama doğum yapacağım doktora 34de gideceğim bakalım bizde planlasak iyi olur
Zeynep_Sedat Angel23 cinsiyet farklılığı var mı 😊 benim ikisi erkekti ben böyle değildim bu kız bittim ya
Zeynep_Sedat Deleted33000 benimde üçüncü acaba ondan mı cinsiyet farklı ondan diyorlar. Benimde bir tık fazlaymış ama bebekte yada bende bişe çıkmadı meyveyi azalt suyu bol iç dediler sadece
Deleted33000 Zeynep_Sedat bilmiyorum inanki canım benim bı oğlum bı kızım var karnımdaki de oğlan cinsiyetle ilgisi de yok her hamilelik farklı oluyor artık bunyemiz de yoruluyo bence dünden beri de belim ağrıyor valla