psymom 31+0 olduk. Bel ağrısı karın ve kasık ağrısı var 3 haftadır. Bugün de artık akıntı mııı, idrar mııı, su muuu anlamlandıramadığım sızıntı oldu çamaşırımda. 3 kere çamaşır değiştirdim ped ve peçete koydum bakalım. Annem yarına kadar kontrol edelim devam ederse hastaneye gidelim dedi. Kendisi hemşire orada. Bu kız şimdiden canıma okuyor 😂😂