gulcin34 Kızlar erken doğum riskim vardı doktor 35i görse iyi diyordu. Sabahtan beri hiç geçmeyen kasıklarıma rahmime birde sol bacağıma vuran inanılmaz bi adet oldum olucam ağrısı var. Daha yeni protein kaçağı için idrar toplayıp verdim
tlnbsky94 gulcin34 bende 34+1im şuan ve 10dk önce benimde öyle ağrım başladı bebek 31.haftada doğum pozisyonu almıştı ve enfeksiyon vardı daha fazla aşağı inmesinden korkuyorduk göbeğim falan düştü yani aşağda duruyo progestana başladım hayırlısıysa sağlıkla gelsin bebişler korkma bence kavuşmak içim sabırsızlanıyorum ama bi yandanda günü beklesin istiyorum hareketleri tekmelemeleri çok hoş 🥹
gulcin34 Sonuçları pazartesi akşamı çıkıcak salı sabahı doktoruma görüncektim kan da idrarda enfeksiyon var dedi bi yandan acaba erken doğum Belirtisi mi yoksa enfeksiyondan mı ağrı yapıyor salı gününü bekleyemem sanirim geçmiyor ağrı
gulcin34 Elifcc Gebelik zehirlenmesi vardı bebeği zehirlicek seviyedeydi birde vücut hamileliği kabul etmiyor dediler yatışım yapıldı 24 haftalıkken ilaçlarla erken doğumu erteleyip yinede ne olur ne olmaz diye 2 doz çiğer geliştirici vurdular orda 35i görse iyi dedi doktorum
Birbenbirbebek gulcin34 sıcak dus arttırabilir açılma vs varsa bence almadan gidin en azından sancıysa durdurmaya çalışsınlar vs
gulcin34 Birbenbirbebek Geldim acile çatı muayenesinr aldılar 1 cm açıklık var dediler idrar kan verdim nst ye bağlandım şimdi dua edin korku saldı içimi
Selin3434 gulcin34 Allah yardımcın olsun canım İnşallah durdurabilirler bi iki hafta daha dayanabilirsen çok güzel olur olmazsada sağlıkla kucağına al bebeğini arkadasım 32 haftada da doğum yaptı bebegi çok sağlıklıdır şimdi 7 yasında
Birbenbirbebek gulcin34 ah canım inşallah zamanında doğar ciğer geliştirici filan yapmadılar mı ? Kalkma dinlen uzan bol bol
gulcin34 Selin3434 10 dakka da bi sancı çikti nst de eve gönderdiler doktorda dedi pramatü bebek oluyor bunu istemiyoruz dınlen 4 saat sonra tekrar nst için gel dedi. Allah herkesin yardımcıskçı olsun
Seydanursark Kızlar aynı şekil de bende de 31+4 haftadayım alt karnım da iki gündür ağrı var ama çok hafif, ağrı giriyor geçiyor sonra tekrardan geliyor geçiyor bazen vajinam da batma da hissediyorum normal mi ?
gulcin34 tlnbsky94 evet benimde göbek düstü aşağı ama geçer inşallah erken gelmesinler bebeklerimiz . İlaç falan vermedi banada eve gönderdi
tlnbsky94 gulcin34 tam gününde doğsun istiyorum bende 1 Haziranda gelirse hayatımın en güzel doğum günü hediyesi olucak benim için 😍😍
gulcin34 tlnbsky94 bu çektiğimiz sancılar ağrılar bulantılar hep onlara kavuşmak için. Sağlıkla inşallah herkes kucağına alabilsin