Sngl25 Merhabalar, bu sabah test yaptım bu şekilde çıktı.. sonraki aşama kan testi yapıp beta HCG ye mi baktırmalıyım? Ve devlet hastanesi Beta HCG bakıyor mu? 2 hafta sonra ya doktor randevum var. Kan testi yapmasam sıkıntı olur mu?
Cicekbahcesi12 Sngl25 doktor muanesine gittiginizde eger ultrason ile bisey goremezse zaten kan isticek. Bide bu testler pek guvenilir olmuyor diye kandaki sonuc esas aliniyor bir kere iki gun arayla kan verip yukselise bakın sonrasinda iciniz rahat etsin derim tabi kendi fikriniz bilir 🌸
Sngl25 yesildeniz_ bende böyle koyu çıkmasına şaşırdım. Bir hanımefendi yalancı pozitif verdiğini yazmış. Ama benim adet gecikmem hiç olmaz yarın 4. Gün gecikmem oluyor. Bel ağrısı karın ağrısı çektim. Regl olacağımı düşündüm ama olmadım..bir ara afedersiniz kusmam geldi. Ve çok fazla akıntım var. Akıntı da hamilelik belirtisiymiş.
lalemgul Sngl25 ben de pozitif görünce nimo da sevinmiştim ertesi günü adet oldum bence başka test varsa elinizde tekrar yapın insllh yanılmaz sizi🤲
Sngl25 lalemgul Ama benim adet gecikmem hiç olmaz yarın 4. Gün gecikmem oluyor. Bel ağrısı karın ağrısı çektim. Regl olacağımı düşündüm ama olmadım..bir ara afedersiniz kusmam geldi. Ve çok fazla akıntım var. Akıntı da hamilelik belirtisiymiş. Bu arada ben bu kadar bel ağrısına karın ağrısına asla hamile olacağımı düşünmedim.. regl ağrısıdır dedim. Erken gebelik testi ama ben gecikmenin 3. Günü testi yaptım. Bakalım inşallah doğrudur. Ama yarın kesinlikle ikinci testi deneyeceğim.
yesildeniz_ Sngl25 yalancı pozitif veren testler bazı kişilerde doğru sonuç verebiliyor. Hamilesinizdir sizde inşallah. Artımed başkasında yalancı pozitif vermiş bende hiç vermedi mesela
lalemgul Sngl25 anladım benim adet düzensizliği vardı 2 gün geç yada erken geliyordu rastgele yapmıştım ben İnsllh istediğiniz gibi olsun hakkınızda hayırlısı 🌸
Sngl25 nurssmom çok teşekkür ederim. İçime su serptiniz. Bende hiç gecikmem olmadığından dolayı kesin gözüyle baktım ama ağrılar tam regl ağrısıydı o yüzden hep regl olacağım dedim. Test sonucuna inanmadım böyle bir yorum gelince de
nurssmom Sngl25 ama bi kaç gün sonra gidip kan verin. Sonrasında 2 gün sonra aynı herde aynı saatte testi tekrarlayın ki sağlıklı ilerleyip ilerlemediğini görün bence