merhabalar esim 9 yildir calistigi is yerinden ayrildi isten cikarildi yani
asgari ucret aliyordu henuz basvuru yapmadik bu hafta ici yapacak basvuruuyu ne kadar issizlik maasi alir ve hemen basvuru yaptigimiz ay alirmiyiz yoksa sonraki aya mi alabiliriz bilen varsa yazabilir mi lütfen