Kızlar geçen hafta bebeğim başı aşağıdaydı tekmelerini yukarda hissediyordum bugün hep göbek değilimin altında hissediyorum kıpırdanıp duruyor karnım da aşağı düşmüş gibi acaba başı yukarı dönmüş olabilir mi hareketlerini alt tarafta hissettiğim için soruyorum böyle olup başı aşağıda olan hamişlerimiz var mı