Reshaa Kızlar hem de adı çıkmış zekai Tahir Burak hastanesinde doğumumu yaptım hiçte abartıldığı gibi yok tek benim sıkıntım aynı yerde sancı çekmemz oldu yoksa herkesin tavrından ve ilgisinden çok memnun kaldım
seymayildiz Ben de bugün acilden giriş yaptım Zekai Tahir Burak hastanesine. Sancılarımı evde çekmem için geri çıktım doğum başlayınca tekrar gidicem. Kesinlikle özellerden bi farkı yok. Devlet hastanesi güvencesi var.