ulkubulduk96 Kızlar kahverengi kanama tehlikeli mi dün ilk defa çok geldi , Acilde progestan iğnesi vurdular ve fitil verdiler fakat Ultrosan ile bakılmadı. Çok endişeliyim benim gibi bu durumu yaşayan var mı bana yardımcı olurmusunuz.
Pinar58eslem ulkubulduk96 canım bende de 5 gündür aynı sorun var vajinal baktılar içerde kanama yok dediler ama her lekelenme düşük tehtidi diye progestan yazdılar bende endişeleniyorum ara ara oluyor hala
nezzzi ulkubulduk96 benim de 9. Haftalarda olmuştu hatta ilk 3 ayım bitene kadar kahverengi lekelenmelerim oldu progestan kullandım çok şükür geçti endişelenme ilaçlarını kullan ağır işler yapma inşallah hemen atlatırsın sen de 🙏🏻🌸
ulkubulduk96 Pinar58eslem 20gün önce kadar çok az birşey yaşadım bu durumu vajinal ultrason yaptılar bişi demedi kanamayla ilgili ardından fitili verdi onu kullandım bitti 3-4 gün sonra biranda çok kahverengi kanamam oldu az az devam ediyor çok korkuyorum
Pinar58eslem ulkubulduk96 bak canım bende aynı seyleri yaşıyorum bende tam bilmiyorum ama doktorun söylediği kahverengi lekelenmenin artması yada canlı parlak kırmızıya dönmesi durumunda adet kanaması gibi doktora gitmemiz eğer devam ediyorsa doktora git bence lekelenme değil mi ?
ulkubulduk96 Pinar58eslem ilk adet olduğumuzdaki gibi benim seninde öylemi, parlak kırmızı olunca çagırıyolar genelde ozaman yatış veririz dediler.
Pinar58eslem ulkubulduk96 bende beş gün önce koyu kahve kırmızı karışımı bişeydi.ilaç kullanırken de açık kahve çok az bir lekelenme oluyor ara ara sizin çoğunluk nasıl bide ne kadarlik gebelik
ulkubulduk96 nezzzi İnşallah Henüz kalp atışını duymadık nasipse salı günü duyacağız umarım herşey yolundadır.
Pinar58eslem ulkubulduk96 lekelenme geldiğinde 8+5 din şuan 9+4 bende haftaya kontrole gideceğim inşallah sağlıklıdirlar çok düşünüyorum bende
melikeesahiinn Pinar58eslem 4. Ayıma girdim ama ilk 2 ay lekelenme problemi ile gittim acile bebekte hiçbir sorun yoktu 3. Ayımda gece uyurken çok yoğun bir kanamayla bacaklarımın arasından kanlar boşaldı resmen o derece hemen acile gittik ne bebekte ne kese de sorun yoktu doktor bazı hamileliklerde böyle durumların normal olduğunu söyledi progestan iğne ve fitil olarak kullandım birkaç gün içinde geçti şimdi 4. Aydayım bu ay hiçbir sıkıntı yaşamadım inşallah sizde yaşamazsınız
nezzzi Pinar58eslem tamamen bitti çok şükürr ama progestanı düzenli kullan ve 3 ay bitene kadar kendine extra dikkat ettt inşallahh 🫶🏻
ulkubulduk96 nurssmom Çok yogun olarak mı geliyor dün sabah gelmişti benim direk acile gittim. Dünden beri az az gelmeye devam ediyor sizin nasıl geçiyor kaçıncı haftadasınız
ulkubulduk96 Melodimm sonra geçiyor mu benim ilk baktıklarında birşey dememişlerdi dünde acilde bakmadılar nasipse salı günü kendi doktorumdan ögrenecegim herşeyi
nurssmom ulkubulduk96 tahminen 4 hafta. 5 gün önce öğrendim gebeliğimi. Yoğun gelmiyor mesela iç çamaşırıma hiç gelmedi ama tuvalete gittikçe peçeteye geliyor