Beybyi Kızlar doğum yapalı 23 gün falan oldu lavaboda zorlandığım için çatlak oluştu daha önce de hep lavaboya gidince zorlanıyorum böyle oluyodu uzun bı süre ağrısı sürüyor oturtamayacsk derecede bu durumla karşılaşan oldu mu