Bende de bel fıtığı var gebelik öncesinde siyatik ağrısı vardı bir yıl iyileşmek için uğraştım içmediğim hap gitmediğim doktor kalmamıştı, iki kez fizik tedavi aldım o şekilde geçti. Gebeliğimin başında yine kalça-bacak ağrısı yaşamaya başladım oturup kalkmakta zorlanıyordum doktoruma sormuştum tekrar fizik alabilir miyim problem olur mu diye olmaz demişti, sonra biraz masaj falan yapınca geçti şükür. Siz de doktoruna danışıp fizik tedavi polikliğine muayene olun belki size de fizik önerirler.