Bana doktor ağzına lokmayı koyduktan 1 saat sonra ölç demişti hem açlık hem tokluk 2 gün boyunca ölçtüm . Sadece 1 akşam tokluğum 170 çıkmıştı şeker yüklemesi yaptır demişti şüphelenip . Yaptırdım bende çok şükür bir şey çıkmadı . Sende doktorunla planlı şekilde hareket et gerekirse yükleme de yaptır dedim şeker çıkarsa daha çok dikkatli davranırsın 🙏❤️