Pembefil benimde 2,5 yaşında oğlum var 24 haftalık hamileyim, tuvalet sinyali çok fazla var ama sırf şu yaşadığınız durumu yaşamamak için hala bekliyorum, o kadar haklısınız ki tabi ki sizde oğlunuzla beraber üzülüyorsunuz biz anneyiz ama insan olduğumuzu unutarak yorum yapan kadınlar görüyorum. Benim oğlumda beze yapınca söyleyip çıkarana kadar bağırıyor çiş-kaka diye, bazen çişini beze yapmayıp klozete yapıyor ama ben biraz daha havanın ısınmasını ve kendimi de psikolojik olarak hazırlamayı bekliyorum. Bu çiş kaka söyleme olayına kadar da bi hazırlık aşaması atlattık, önce klozet şeklinde sifonu olan lazımlık aldık ve direk banyoya koyduk klozetin yanına. Önce kıyafetleriyle lazımlığa oturup sifona basıyordu sonra kıyafetleri çıkarmamızı istedi bi kere çiş yapınca tuvalette alkış kıyamet koptu bu da hoşuna gitti bir kaç sefer lazımlığa çiş yapmaya başladı. Hemen klozete geçirdim normal sifona basmasını öğrettik bunu yapmak istiyorsan çiş yapmalısın dedik her çiş yaptığında kendisine bastırdık, kaka hiç yapmadı ama ona da alışması için etkinlik kitapları aldık, bir kaç haftalığına kayınvalidemde kalmaya gidicem dönüşte inşallah hazır olup çıkartmayı planlıyorum, gelince bezi artık takmayacağımızı anlatıyorum. Umarım kaka olayını da atlatıp öyle bezi çıkartırız, tek avantajım evimizin bahçeli oluşu eve kapanıp bu hamile halimle saatlerce tuvalet için savaşırsam psikolojik olarak çok yıpranırım oğlumu da yıpratırım çünkü en başta da dediğim gibi insanız çok normal böyle sinir patlamaları yaşamak, kimse çocuğuna bilerek zarar vermek istemez ki zaten sizde çok büyük bir şey yapmamışsınız görende eşek sudan gelinceye kadar dövdünüz sanacak, travmalardan bahsetmeler biraz yersiz olmuş bu post için❤️