Gofretinannesi Philips avent pompam var içinden biberon çıkıyor ama başlık yok süt saklama kapagı var ona biberon başlıgı oluyor mu mamajoo alıcam ama pratik olsun diye başlık uyuyorsa onada almak istiyorum
mlkkk Gofretinannesi kendi biberonunu alın zaten mamajoo yeni doğana uygun değil bebek emmeden akıtıyor
mlkkk Gofretinannesi ben hem mamajoo hem aventin aldım mamajo ters çevirince damlatıyor hiç çekmeden bile gelir meme reddi yapar diye düşünüyorum o yüzden avent alsanız hem yenidoğana hem pompaya uygun 😊
Gofretinannesi mlkkk iki sene emzirdim hatta çok zor bıraktım meme reddi yapmadı bizde umarım sizdede yapmaz gazı olmaz💕