Gzemmsvr Benimde hamileliğimin ortalarında çıkmıştı o kadar acı vericiydi ki ne oturmak ne yürümek mümkündü,doktoruma gittim muayene ederken patladı sonrasında da antibiyotik tedavisi verdi,patlamasaydı da kendimiz temizlerdik demişti. Bence doktorunuza danışın,çok geçmiş olsun🙏🏻