Kızlar oğlum 33 günlük Son iki gündür ayrı bir huysuzluğu var Hep emmek istiyor hep memede olsun istiyor. 4 ve 5 haftalar büyüme Atak haftalarıymış acaba o yüzden mi böyle? Bazen gazı var gibi kıvranıyor memede ağlıyor korkuyorum bir yeri ağrıyor diye😓 daha dün doktordan geldik Her şey iyi dedi eve geldik çocuk bir huysuzlandı yaşayan var mı neden oluyor böyle