Salihanurrr Sinem2604 hayır canım herkes farklıdır mesela ben yaşamıyorum yerleşme lekesi gebeliklerimde . Her kadında durum synı değil
Ceiydda Sinem2604 6. haftada oldu sonra bi de 10. Haftada oldu o da kahverengi ve pembe lekelenme seklindeydi yerlesme kanaması midir bilmem
Sinem2604 Ben 2 gün önce beta verdim 86 çıktı bugün verdim 232 Çıktı acaba olmalı ne zaman olucak diye merak ettim de ?
nurssmom Sinem2604 ben iki gebelik yaşadım ikisindede yerleşme kanaması yaşamadım biri düştü birinin kalbi durdu. 5 gün önce hamile olduğumu öğrendim beta hcg ilki 18 ikincisi 63 çıktı ama dünden beri lekelenmem var hiç yaşamamıştım çok korkuyorum düşük mü yapıyorum diye
Sinem2604 Bende bir tane gebelik yaşadım onda kahverengi lekelenme vardı başlarda sonra düştü bebeğim Ama şuan kan verdim gebelik çıktı olmalı mı acaba diye merak ettim
Balkupu Sinem2604 daha önce yaşadığınız düşük değil de kimyasal olabilir büyük ihtimal bende yaşadım beta düşüyor kanama başlıyor