Mrvdm kuzucum adetime tam 7-8 gün varken benimde bu şekilde adet öncesi semptomlarım oldu bu hep olan buseydi bende adet öncesi , öf adet olacağım yine diye üzüldüm hatta adetime 2 gün kala bile vardı ha oldum ha olacak diyordum erken gebelik testi yaptım pozitifi gördüm , zaten istediğimiz ve planladığımız bir şeydi 🌸 iyani bu gebelik öncesi belirtisi de olabilir adet öncesi belirtisi de olabilir , ne çok umutlan ne çok uzul, adet gününü bekle aşkım , insallah gebesindir dualarım seninle