Doğum yapalı 5 gün oldu yeni hayatıma adapte olmaya çalışıyorum. Oğlumu çok seviyorum ama kalabalık beni çok bunaltıyor. Düzenimin değişmesi, evde sürekli birilerinin olması çok zor geldi. Durup dururken ağlamak istiyorum. Şuan evde eşimin ailesi var oğlumu zar zor uyuttum bende uyumak için odama geldim ama içimden ağlamak geliyor. Sizin lohusalığınız nasıl gidiyor ?