Kızlar ben bebeğim uyku nedir inanın bilmiyor ben mi bı yerde yanlış bir şeyler yapıyorum bilmiyorum dün akşam aralıklarla az bı şey uyudu en son sabah 7 de uyandı daha da uyumamış gözünü kapatıyor kucağımda indiriyorum 5 dk gitmiyor uyanıyor 5-6 kez böyle oldu ne yapacağımı şaşırdım inanın altı temiz karnı tok gazı yok diyorum uyuyana kadar bu sefer acikiyor emziriyirum bu sefer altına yapıyor altını temizliyorum bu sefer de kendine gelip uyumuyor öneren bileceğiniz bı şey var mı bu kadar küçük bebegin bu kadar uyanık kalması normal mi