anne_diyebiri6 Cuma günü paylaşmıştım gebelik testi sonrasında kan vermeye gitmiştim beta 0.200 çıktı ama 33 gündür regl olmuyor normalde 27 -28 gün arayla olurdum betanın değişme ihtimali var mı ama 0.200 ün değiştiğini hiç duymadım 🤦🏻♀️şaştım kaldım
mrp2023 anne_diyebiri6 ben tüp bebek yaptırıyordum doktor 15 gün gecikme olmadan regl söktürücü bile vermiyordu demekki normal 😅
ppmerlina anne_diyebiri6 yok dönmedi fakat o ay hamile kaldım 😇 yani 14 gün gecikmeyle adet oldum adet bitiminde o ay gebe kaldım. Bu kadar uzun süre adet olmayınca çocuk arıyor diyor eskiler. Yani vücut seni çocuğa hazırlıyormuş
Eslem2112 Aynen bakalım haberleşelim benim inşallah yoktur çünkü çocuklarım küçük ama içim içimi yiyor ya yükselirse die
Hiranur_2180 Eslem2112 bu şekilde düşünme veren rabbim sana nasip ettiyse ne güzel şükret rabbim acılarını göstermesin