Gulgul0608 Haziranda doğum yapcaklar kıyafet neler alıyorsunuz uzun şeylermi alıyorsunuz ne alacağımı bilemedimde 🙄
AlyaSu Gulgul0608 canım benim ki de mayısın 28i gösteriyor annem herşeyini ördü diyebilirim diğerlerini ise uzun kollu ve kısa kollu olmak üzere aldım sonuçta küçük olacaklar ve üşürler diye düşünüyorum
[silindi] Gulgul0608 benimde dogumum haziranda uzun kollu çıt çıtlı badiler, alt ust uzun kollu takımlar aldım bende o kalın kundakta kararsız kaldım gerekli olur mu acaba sonuçta yaz bebegi olucak
hunilimom Gulgul0608 ince uzun kollu seyelr tercih edicem annem kisa kolla üşür dedi annemle gidiyoruz o tercih ediyor valla bende bilmedigimden
Gulgul0608 AlyaSu benimde annem dikilecekleri dikti de koyafet hep normal çıtçıtlı aldım uzun ne kadar süre giyer bilemedim 🙈
Almilamoms İçine Kısa kollu çıtçıtlı badi üstüne ise hep uzun kollu tulum aldım ben canım sanki hep üşüyecekmiş gibi hissediyorum. ☺️
[silindi] Gulgul0608 bende temmuz ayında dogdum annem yardımcı oluyo banada ilk zamanlar bebişler uşuyormuş
Nalanktl İlk bebeğim haziran 7 de doğdu. 15 gün hastane çıkışı giydirdim uzunkollu ondan sonra hep atlet ve pijama alt.
Gulgul0608 Nalanktl benimde tam o vakitlere geliyor doğum ben birazda uzun alt alayım o zaman direk çırçıtlıyla durabilirmiş gibi geldi temmuzda falan 🙈
AlyaSu Gulgul0608 yok canım bence alakası yok benimde annem destek oluyor şöyle yap böyle yap diye eminin seninkide öyledir 😊
Nalanktl Gulgul0608 çıtçıtlının altına uzun alt giydirirsin ama o bile fazla geliyor çok sıcaklarda gerçekten
Almilamoms Gulgul0608 bende emin olamadım 0-3 çok aşırı küçük geldi gözüme 😁😁 dedim en azından küçük gelmesindense büyük gelsin 😁