Merhaba kızlarr bi önceki gebeliğimde preaklamsiden bebegımı kaybettim şimdi yine hamıleyım ilk kontollerde protein kaçağı +2 çıktı şimdiden napacağımı bılmıyorum erken haftalarda çıkması ilerde nasıl olur başına gelen varmı acaba bu durum tansiyon şuan için yok ama sanki iki gündür şişiyor gibi hissediyorum sabah kalktıgımda haftaya kontrole gıdecegım şehir hastanesine daha bu konu ile ilgili hiç görüşemedim önerilerinizi beklerim😌