bilinmeyen202020 Hanımlar çorlu devlet hastanesinde doğum yapan varmı aranızda. Artıları eksileri nedir. Bir de özeldeki sezaryanla devletteki sezaryan dikişi farklı mı oluyor
Denizz43 bilinmeyen202020 Abdullah cevriogluydu suan vega hastanesine geçti ben memnundum gayet hersey güzel iyi geçti 😍😍😍 sırf panik yaptım diye ebeler başımdan ayrılmadı normal dogumdu
urasserife Denizz43 bende devlete gidiyorum doğuma da az kaldı ama ebeler konusunda biraz endişeliyim ebeler iyimiydi acaba ilk doğumum özel de normal doğumdu
Necibece Ferıde hanıma gıdıyorum bende memnunum zaten ozel hastanedekı ıstege baglı sezeryanlar bugun ıtıbarıyla kalkmış yonetmelık yayınlandı sağlık acısından skıntı olmdıkca normal dogum olacakmış