Kizlar dün gebe olduğumu öğrendim ama doktora gitmedim şuan uyğulamada 4+4 haftalik gösteriyor. Sizce erkenmi doktora gitmem? Ne zaman gitmeliyim? Kese ne zaman görsenir?Sağ alt karnim ağriyo bazen dinlendikce geçiyor ama normalmi? Bir düşük yaşadim çok korkuyorum😞