Benim ilk gebelikte adete 5 gün varken öğrendim hemen doktora gittim o beta artış takibi bile strese sokuyor insanı acaba arttı mı diye doktorlar olumsuz konuşmayı çok seviyorlar o yüzden moralin çok bozuluyor ne kadar geç o kadar iyi bana kalırsa tabi gene senin tercihin canım