Busmumyy Merhaba annelerim 17 haftalık gebeyim karnımın sağ üst köşesi kabırga altı yemekten sonra acıyor korkuyorum saframda taş falan mı var acaba diye bunu yaşayanlar var mı??? Doktora gideceğim