Semanurrrk bende devlette geçen sene normal doğum travması yaşadığım için özele şehir dışına gidecektim bebeğin kafası önde gidiyor sezeryan olurmu diye konuşmak için rahat doğum istiyordum devlet şimdi yasak getirmiş ya gerçekten normal doğum niye zorla dayatılıyor anlamıyorum ya burda kaç kişide okudum normal doğum olsun diye suni sancı verilmiş bebeğin kalp atışı zayıflamış öyle almışlar sezeryana gebe bir kadına bu stresi niye yaşatıyolar ya sizene doğum şeklinden valla sinir oldum iyice belki normal doğuma hazır hissetmiyoruz yani ilk doğumdan sonra bende panik atak oluştu zaten anksiyetemde var ilk bebeğimi kaybettim bunu stressiz doğurmak istiyorum