Adenin_annesi1 Arkadaşlar normal doğum yapan varmi lütfen onlar soruma yanıt versin. 2 aydr doğum yaptim ama şuan vajinama bakınca içini göremiyorum kapanmış gibi sanki şişlik var yaşayan varmı